Bücher und Geschichten

Mein erstes Buch in der Schriftsprache.
Ich habe mir in meinem Leben Dinge vorgenommen, die ich nie realisierte. Drei davon habe ich in diesem Buch beschrieben, wie wenn sie stattgefunden hätten.
Zwei Jahre als Matrose auf dem Schiff von Paolo da Gama, dem Bruder von Vasco da Gama von Lissabon nach Indien und zurück. Im 15. Jahrhundert.
Mit 30 verkündete ich, in der Provençe ein Restaurant zu eröffnen. Ich wusste schon damals, dass es jeden Tag drei Menus geben wird. Eines mit Fleisch, eines mit Fisch und ein vegetarisches.
Kurz nach erfolgter Führerprüfung sagte ich einem Arbeitskollegen, dass ich nach der Lehre eine Autofahrschule eröffnen werde. Das ist der Krimi in diesem Buch: Leuchtturm meiner Träume. Erscheinungsdatum: Mai 2023
E Gschicht us em aute Bäärn.
1798 isch d Schlacht am Grauholz. E Ämmitaaler Chooch verliebt sech i nes Patriziermeitschi. En unmüglechi Verbindig. D Franzoose gö quer dür d Schwiz u wei d Kantöön i di nöii helvetischi Republik zwinge. Ds Schaffhuuse gä si uuf.
Gschichte vo Thun u de Döörfer vom rächte Thunerseeuufer.
Di verdingeti Chue, Schiffers Madeleine, Der Schuelhuusmiggu, Am Träffpunkt, ds Choorggricht vo Sigriswil, D Schuelhuusmuus vo Meiersmaad, Füür im Doorf, Es Gsicht uf em See, Nash, O Tannenbaum, Spääti Liebi, Seegfrööri, Fritti der drizäät        
E Familiegschicht us Bulgaarie. Si zeigt uuf, wi d Bulgaare vo ganz verschidene Mächt si beherrscht woorde. U si zeigt o viil vo der Mentalitäät vo der bulgaarische Bevölkerig.
Saage u Gschichte vo Spiez

Amene Sunntignamittaag
Angscht u Noot
Aurum solum
Bire zum Znacht
A Anna u iri Mueter
Der frömd Gascht
Der Rat vom Zwäärgli
Dialog am See
Ds gäube Frölein uf em Luschtplaz
etc


Es paar Müschterli vo bäärndütsche Gschichte, ggläse vom Hans Stalder

Frittig der 13.

Reckinger Glogge

Le musicien

Vorwiehnächtlech